Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
prezentují se jako sex "seznamka" ale je to podvod
po zaregistrování a zaplacení mi chodí AUTOMATICKÉ zprávy z FAKE ÚČTŮ jiných "českých" uživatelů. Českých proto, že mají české jména a v podrobnostech je napsáno např. : "méně než 50km od vás"
že to nejsou reální uživatelé je zřejmé, dokázat by to šlo i u soudu
Navíc na různých doménách jsou stejní "uživatelé" se stejnými jmény a fotkami.
možná je tam několik českých reálných uživatelů, ale drtivá většina je fake
sídlo mají na Britských panenských ostrovech - nevím jestli je to ještě součástí EU.
seznamka - podvod
dát je k soudu - otázka je jestli k českému, nebo evropskému... Je otázka jak žalovat skrytou offshore společnost když majitel není dohledatelný.
V podmínkách mají mimo jiné, že uživatel se zříká práva na hromadnou žalobu...
pokud se na ně vztahuje právo EU, tak další možnost je poslat tam kontrolu GDPR - totiž fotky v profilech fake uživatelů - indentifikovatelné osoby - museli někde vzít.
Toto je zneužívání "osobních údajů" ve velkém měřítku.
Nahlásím to i registrátorovi těch domén.
|
Tweet |
Britské panenské ostrovy patří mezi tzv. zámořská území patřící Spojenému království. Na tomto území se uplatňuje britské právo a tím pádem i právo EU.
Pokud společnost na svých webových stránkách prezentuje profily dalších uživatelů jako reálné, ač jsou falešné, jedná se o vadu, kterou je možné reklamovat. Není-li služba poskytnuta v souladu se smlouvou, má spotřebitel právo žádat nápravu. Není-li možné provést nápravu, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel místo výše uvedeného má rovněž právo žádat přiměřenou slevu.
Jednání společnosti by mohlo taktéž naplňovat znaky klamavého konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost uvedla na svých webových stránkách nepravdivé údaje a uvedla tak spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat smlouvu, mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.