Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#2795Veliká nespokojenost s vyřízením prosby a žádosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2014, před 11 lety

Ludvík Hartl

Znění stížnosti

24.ledna jsem písemně přes e-mail zaslal na t-mobile žádost adresovanou pro generálního ředitele p. Vašinu. Tuto žádost jsem urgoval 21.2. a potom 27.2.2014. Jednalo se mi o používání modemu k připojení přes notebook pro používání internetu během plavby kolem světa od 6.1. až 1.5.2015. Jsem klientem t.mobile 15 roků a do dnešního dne jsem nedostal odpověď. T.-mobile si zřejmě vůbec neváží svých klientů a neobtěžují ani odpovědět či jinak vyřídit žádost. Dokonce moje reakce jsou takové, že pokud kladně nebude vyřízená moje žádost - odejdu okamžitě k jinému operátorovi, který bude jistě solidnější jako t-mobile. Chci zaslat veškerou korenspodenci v příloze. Hartl Ludvík


Požadované řešení

Chci okamžitě vyřídit tu moji žádost kladně z 24.1.2014


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2014 15:54, před 11 lety

V tomto případě není jasné v čem žádost či následná stížnost spočívala, tudíž nelze právní nárok posoudit. V případě, že byla již smlouva k předmětnému zařízení uzavřena, je společnost povinná plnit dle dohody a obchodních podmínek. V případě, že by došlo k ukončení smlouvy, může společnost žádat maximálně 20% z dosud nevyužitých paušálů jako odstupné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 20:42, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2014 20:43, před 11 lety


Ludvík Hartl

Hodnocení: