Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.ledna jsem písemně přes e-mail zaslal na t-mobile žádost adresovanou pro generálního ředitele p. Vašinu. Tuto žádost jsem urgoval 21.2. a potom 27.2.2014. Jednalo se mi o používání modemu k připojení přes notebook pro používání internetu během plavby kolem světa od 6.1. až 1.5.2015. Jsem klientem t.mobile 15 roků a do dnešního dne jsem nedostal odpověď. T.-mobile si zřejmě vůbec neváží svých klientů a neobtěžují ani odpovědět či jinak vyřídit žádost. Dokonce moje reakce jsou takové, že pokud kladně nebude vyřízená moje žádost - odejdu okamžitě k jinému operátorovi, který bude jistě solidnější jako t-mobile. Chci zaslat veškerou korenspodenci v příloze. Hartl Ludvík
Chci okamžitě vyřídit tu moji žádost kladně z 24.1.2014
|
Tweet |
V tomto případě není jasné v čem žádost či následná stížnost spočívala, tudíž nelze právní nárok posoudit. V případě, že byla již smlouva k předmětnému zařízení uzavřena, je společnost povinná plnit dle dohody a obchodních podmínek. V případě, že by došlo k ukončení smlouvy, může společnost žádat maximálně 20% z dosud nevyužitých paušálů jako odstupné.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: