Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27952Pivní lázně Šalanda U císaře Mělník

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2018, před 6 lety

Helena Šislerová

Znění stížnosti

Reklama jednoznačně avizovala koupel v pivní lázni, tedy v lázni z piva, navíc obohacené kvasinkami apod. A realita? Koupel ve vodě “obohacene” běžou pěnou do koupele, která naprosto po pivu ani vzdáleně nevoněla. Čili veliky PODVOD za nemalé penize. Na rozdíl např. od rožnovských pivních lázní. Varujeme - nekupujte si!!! Šislerovi


Produkt

Koupel ve vodě s béžnou pěnou do koupele. Ani náznak po pivu.


Požadované řešení

Stáhnout tuto nabídku z nabídek pivních lázní. Jde o koupel ve vaně s vodou a běžnou pěnou. Po pivu ani po vůni piva ani náznak!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 12:42, před 6 lety

V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitelka uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.