Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 11.11.2018 jsem si založil placené členství na seznamce této společnosti. Na jeden měsíc za 149,-. Bylo mi divné při platbě, že mi nepřišel ověřovací kód na mobilní telefon a jejich stránky mě informovali, že je již zaplaceno. Proto jsem se zpětně podíval na recenze a zjistil, že se jedná o podvodnou firmu. Do 14ti dnů bych měl mít nárok na odstoupení od smlouvy. Jen nevím jakou formou toto rychle učinit, abych měl jistotu, že mi nebudou strhávány další částky a služba byla zrušena. Děkuji
Odstoupení od smlouvy,zrušení měsíčního VIP členství, deaktivace profilu
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Děkuji Dtestu za pomoc s vyřízením této záležitosti. Z Be2 poslali email (viz.níže).Věřím, že tímto je záležitost uzavřena.
(Částka 149Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 20/11/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 1-2 týdnů. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.
Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se převodu, neváhejte nám napsat. Váš profil zůstává aktivní. Pokud byste si přáli profil vymazat, můžete nás kontaktovat, nebo si jej můžete v nastaveních vymazat sami.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Stížnost na základě výše uvedených vyjádření uzavíráme.