Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.10.2013 jsem si v tomto obchodě objednala zimní boty-Pinnacles extreme- jde o zimní boty do extrémního počasí, s vyndavací vložkou za 728,-kč + 130,-kč poštovné.Boty přišly 21.11.2013-ale zcela jiné. Ihned jsem boty telefonicky reklamovala.Nová reklamace byla 25.11.2013 a až poté mi bylo slíbeno, že pošlou jiné boty.Do týdne boty přišly ale opět jiné. Šlo o stejný typ, ale jiný druh.8.12.2013 jsem po domluvě tyto již 2 boty poslala na vlastní náklady zpět a již jsem jiné nechtěla.Zaplatila jsem tedy 2x poštovné a cenu bot.Ani jednou jsem nadostala původně objednané boty a čekala jsem, že prodejce pošle i peníze za poštovné. Bohužel.Nepomohla stížnost telefonická ani e-mail. Prodejce mi poslal pouze peníze za obuv a poštovné ani jedno.
Objednala jsem si boty, 2x mi poslali jiné a ještě jsem zaplatila skoro 300,-kč za poštovné.Jsem invalidní důchodce a peníze na rozhazování nemám.
Můžete mi v tomto nějak pomoci?
Děkuji Tesařová
objednané zboží nepřišlo, 2 x mi poslali zboží jiné
Požaduji vrácení poštovného a to v plné výši.
|
Tweet |
V případě, že je zasláno jiné zboží, než které bylo předmětem objednávky, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pokud musely proběhnout dvě reklamace, než se smluvní strany dohodly na odstoupení od smlouvy, má kupující dle § 598 občanského zákoníku na úhradu těchto nákladů nárok. Doporučujeme, pokud se tak již nestalo, písemně prodejce vyzvat k jejich úhradě.
Společnost OBCHOD NISA s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.