Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,objednala a přes účet uhradila platbu 995,-kč a zimní kabát mi dodnes nepřišel.Prosím o vyřízení.Děkuji.Stella Flachs
Zimní kabát s kožešinovou kapuci
Prosím o zaslání kabátu,nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,mám jenom variabilní symbol,který jsem zadala k účtu...v.s.101519581
Stella F.
Dobrý den,
ve Vaší objednávce č. 101519581 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 20.11.2018.
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,rozumím,jíž ale od objednání je víc jak dva měsíce a kabát mi doteď nedorazil,kde je problém,prosím ?
Stella F.
Dobrý den,
kontrolou bylo zjištěno, že Vaše zboží bylo od zahraničního dodavatele expedováno dne 20.11.2018.
Od tohoto data plyne dodací lhůta, která se pohybuje v rozmezí 10 - 40 (nejpozději 60) dní.
V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, informujte, prosím, náš zákaznický servis, společně bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,děkuji za odpověď.
Stella F.
Dobrý den,
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,dnes mi dorazil kabát.Poslali jste mi XXL,místo objednané M,kožešina je úplně jiná než na fotce a kabát má velkou viditelnou kazovost šití z přední strany v pasu kabátu.Chtěla bych tímto požádat o vrácení peněz,jelikož dodání menší velikosti by trvalo dva měsíce,což je konec sezóny.Děkuji za pochopení a vyřízení mé žádosti.S pozdravem Stella Flachs
Dobrý den,
poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
Ateli s.r.o.
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
dnes 3.1.2019 jsem vám kabát odeslala na vámi uvedenou adresu s reklamací a se žádosti s vrácením peněz,důvody jsem již uvedla.
Děkuji za vyhovění.
S.Flachs
Dobrý den
reklamace řešíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 30 dní od přijetí požadavku. Uděláme vše proto, abychom reklamaci vyřídili, co nejdříve to bude možné. O postoupení reklamace Vás bude kontaktovat reklamační oddělení.
Děkuji za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.