Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den chci se zeptat ohledně dlužné částky kterou udajně dlužím teď ji po mě vymáháte a nejsem si vědom objednáni vašeho členství které jsem údajně objednal a nezaplatil
2305069618
Doufám že došlo k nějakému omylu a že se vše vyřesí
|
Tweet |
Využije-li spotřebitel služby internetové seznamky, zaregistrovat se může zpravidla zdarma, zatímco využívání následných služeb je zpoplatněné. Službu lze tedy sjednat jednoduše několika kliknutími, aniž by spotřebitel smlouvu podepisoval. Jedná se o tzv. distanční smlouvy, při nichž se strany osobně nesetkají, ale uzavírají je na dálku (např. elektronickou cestou, po telefonu).
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargebeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dekuji za informace a zkusim se podivat v bance na vypis z transakci
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.