Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Neskutečné co se děje,automaticky mi byla stržená částka 996Kč od nějaké společnosti pwfaq.com nikdy sem na žádných jejich stránkách nebyl natož abych si tam zakládal účet a aktivoval nějaké členství.samozřejmě mám screen platby a přesný čas kdy byla částka z účtu stržena.
Okamžité vrácení částky na účet.
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitel zavázal k určitému plnění. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje měla prokázat, že spotřebitel skutečně uzavřel smlouvu a byl povinen z ní částku zaplatit. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.