Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na serveru rajpradla.cz (firma Paradeo s.r.o. nebo Youuu s.r.o.) jsme objednali 5. 11. zboží v hodnotě 1131 Kč. Zboží mělo být dodáno 9. 11. 2018, ale ani o týden později nebyla podána zpráva o prodlení. Když jsem hledal bližší informace, tak telefonní kontakt uvedený na stránkách nefunguje. Sídlo firmy je zrušené, sídlí tam aktuálně herna (nelze tedy ani poslat písemné odstoupení od smlouvy). Oba majitelé jsou v exekuci. Jejich eshop ale stále funguje a nabízí zboží, slevy a přijímá platby. Na koho se v tomto případě obrátit?
zakoupené zboží v nefungující firmě
Rád bych získal zpět zaslané peníze a uzavření eshopu rajpradla.cz, který nenabízí odpovídající služby.
|
Tweet |
Na společnost PARADEO s.r.o. byl skutečně podán insolvenční návrh ke dni 31.05.2018. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.
Dle standardizovaného formuláře je nutné si podat přihlášku do insolvenčního řízení. Formulář je ke stažení zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR
V této přihlášce je nutné svoji pohledávku náležitě prokázat. Přihlásit pohledávku je velice důležité, protože není-li včas přihlášena, pohledávka jakoby nebyla v insolvenčním řízení. Případně lze kontaktovat insolvenčního správce, kterého naleznete napsaného v insolvenčním rejstříku u daného řízení (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do).
Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitel na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=7E98692F568C474F96BC388B7E06AAF9
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.