Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.11.2018 cestovala dcera (15 let) vlakem z Prahy do Benešova,kde běžně přestupuje a pokračuje vlakem do Vlašimi. Tento den byla výluka z Benešova do Postupic. Protože dcera začala cestovat vlakem od září th. roku (studuje střední školu v Praze, kde je na internátě), tak zatím ve znalosti cestování není tak zdatná! Nastoupila do autobusu výluky a ptala se řidiče, zda jede do Vlašimi. Ten jí sdělil, že jede do Postupic. Nic víc! Když se vyptávala dál a chtěla mu za cestu i zaplatit, tak jí nevybíravým způsobem řekl, že pokud potřebuje za cestu zaplatit, ať jde na jiný autobus a zda neví, jak funguje výluková (náhradní doprava). V žádném případě jí nebyl ochoten sdělit, jakým způsobem se vlastně do Vlašimi dostane, když měla koupený lístek z Prahy až do Vlašimi.I ostatní cestující byly znechuceni z chování pana řidiče (nazvali ho vesnickým buranem). Dvě cestující se dcery ujaly a vše jí vysvětlily. Domů přijela s pláčem! Nevím, zda je potřeba své mindráky řešit na 15 letých dětech! I mě by takovéto cestování odradilo. matka nezletilé Radka Kupsová
Bližší informace: náhradní doprava za vlak č. 19115, odjezd náhr. dopr. ve 13,13 hod z Benešova (16.11.2018), RZ 3T4 0640. Případně máme k dispozici tel. kontakt na očitého svědka.
Tento řidič by se měl naučit slušnému chování!
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.