Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27979Klamavé označení provozovny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 19 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2018, před 6 lety

Jan Korbel

Znění stížnosti

Provozovna pošty na adrese Brněnská, Plzeň je označena Czech Point a přitom služby nabízí jen občas. Podle slov zaměstnance nemají vyškolené lidi, a protože školení trvá týden, nikdo tam nechodí.

I další problémy se opakují, ale Pošta nevykazuje žádné kroky ke zlepšení. Na jiných fungujících pobočkách už mají z naší v Brněnské legraci. Nás to ale stojí hodiny času, které Pošta kompenzuje jedině omluvou. Zlepšení vidět není.


Požadované řešení

Stačilo by důsledně vyřešit všechny stížnosti, které vznášíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 09:33, před 6 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.