Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Provozovna pošty na adrese Brněnská, Plzeň je označena Czech Point a přitom služby nabízí jen občas. Podle slov zaměstnance nemají vyškolené lidi, a protože školení trvá týden, nikdo tam nechodí.
I další problémy se opakují, ale Pošta nevykazuje žádné kroky ke zlepšení. Na jiných fungujících pobočkách už mají z naší v Brněnské legraci. Nás to ale stojí hodiny času, které Pošta kompenzuje jedině omluvou. Zlepšení vidět není.
Stačilo by důsledně vyřešit všechny stížnosti, které vznášíme.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman