Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.10.2018 jsem si objednal v e-shopu bikeclinic zboží za 311,01 Kč vč. dopravy (cena samotného zboží 190Kč). Částka byla ihned uhrazena prostřednictvím gopay brány v e-shopu. Zboží bylo v e-shopu uvedeno jako skladem (odeslání do 24hod). 19. října, kdy jsem zboží stále neměl, jsem dodání urgoval emailem. Na email jsem neobdržel žádnou odpověď. Do bikeclinic jsem tedy zavolal a bylo mi sděleno, že zboží je na druhé prodejně a neměl pro něj kdo dojet. Čekal jsem do 24.10. a když zboží opět nedorazilo, urgoval jsem opět telefonicky a bylo mi sděleno, že zboží bude odesláno následující den. 25.10. jsem obdržel informaci od PPL, že převzali zásilku. Následující den mi byla doručena. K mému překvapení však, byť jsem zásilku zaplatil, byla doručena na dobírku. Informoval jsem tedy bikeclinic o vzniklé situaci. Byl jsem požádán o převzetí zásilky na dobírku a o zaslání čísla účtu, aby mi bikeclinic mohl původní platbu vrátit na účet. Číslo účtu jsem zaslal obratem. Dnes je 19.11. a tedy po téměř měsíci jsem moji platbu neobdržel zpět. Z mého pohledu se jedná o jednání, které hraničí s podvodem, byť se nejedná o velkou částku.
Dóza Lezyne na nářadí Flow Caddy 0,7l černý (1-BC-FLWCADDY-V104)
Vrácení platby, kterou e-shop obdržel navíc.
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy byla částka za zboží zaplacena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.