Společnost


Bikeclinic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27982Problémy se zasláním zboží, dvojité účtování, peníze nevráceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2018, před 6 lety

Robert Landsman

Znění stížnosti

14.10.2018 jsem si objednal v e-shopu bikeclinic zboží za 311,01 Kč vč. dopravy (cena samotného zboží 190Kč). Částka byla ihned uhrazena prostřednictvím gopay brány v e-shopu. Zboží bylo v e-shopu uvedeno jako skladem (odeslání do 24hod). 19. října, kdy jsem zboží stále neměl, jsem dodání urgoval emailem. Na email jsem neobdržel žádnou odpověď. Do bikeclinic jsem tedy zavolal a bylo mi sděleno, že zboží je na druhé prodejně a neměl pro něj kdo dojet. Čekal jsem do 24.10. a když zboží opět nedorazilo, urgoval jsem opět telefonicky a bylo mi sděleno, že zboží bude odesláno následující den. 25.10. jsem obdržel informaci od PPL, že převzali zásilku. Následující den mi byla doručena. K mému překvapení však, byť jsem zásilku zaplatil, byla doručena na dobírku. Informoval jsem tedy bikeclinic o vzniklé situaci. Byl jsem požádán o převzetí zásilky na dobírku a o zaslání čísla účtu, aby mi bikeclinic mohl původní platbu vrátit na účet. Číslo účtu jsem zaslal obratem. Dnes je 19.11. a tedy po téměř měsíci jsem moji platbu neobdržel zpět. Z mého pohledu se jedná o jednání, které hraničí s podvodem, byť se nejedná o velkou částku.


Produkt

Dóza Lezyne na nářadí Flow Caddy 0,7l černý (1-BC-FLWCADDY-V104)


Požadované řešení

Vrácení platby, kterou e-shop obdržel navíc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 11:35, před 6 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy byla částka za zboží zaplacena dvakrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 15:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.