Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
opravdu by me zajimalo, proc mi bylo cislo predcasne ukonceno, kdyz dle vaseho kolegy z prodeny ve Vysocanech, mi mela bezet mesicni vypovedni doba, tudiz by se dodrzelo trvani smlouvy a nehrozila by mi zadna pokuta za predcasne ukonceni. Ale zrejme mate jine podminky pro kazdeho, anebo zamestnance, kteri podminky vasi spolecnosti ani neznaji a delaji ze akorat tak z lidi srandu. Toto je opravdu otresny pristup. V sobotu 17.11. jsem volala na zakaznikou linku, kde by bylo receno, ze mi cislo bylo takto ukoncene, protoze jsem uvedla, ze odjizdim do zahranici, coz neni pravda. Dnes jsem volala znova, bylo mi receno, ze je takto vse v poradku. Je velice zajimave, ze kdyz jsem stejnym zpusobem ukoncovala smlouvu pred 2 lety, vypovedni doba tam normalne byla, ted najednou mi tvrdite, ze je takto vse v poradku a cislo bylo prevedeno na twist dle vasich podminek a neni zadne pochybeni z vasi strany. Opravdu uz ztracim trpelivost a jsem rada, ze z T-mobilu odchazim.
S pozdravem,
Buresova
Ukonceni bez smlouvy bez slibovane mesicni vypovedni doby
Pozaduji storno pokuty za to, ze mi vas kolega poskytl nepravdive informace ohledne ukonceni smlouvy.
|
Tweet |
Dle § 430 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jedná při výkonu svého povolání zaměstnanec za zaměstnavatele. Jednání pracovníka pobočky je tedy pro společnost závazné vůči zákazníkům. Jestliže pochybením zaměstnance vznikla nějaká škoda, je tedy k její náhradě povinna společnost. Dle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk).
Spotřebitel má právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, avšak za předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou. Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba. Délka výpovědní doby by měla být upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými spotřebitel při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.
Jednostranné předčasné ukončení smlouvy (výpověď) musí umožňovat poskytovatel služeb v obchodních podmínkách (dále jen "VOP"). Případně je možné se domluvit na ukončení smlouvy dohodou, tedy souhlasný dvoustranný projev vůle, podmínky tohoto ukončení budou stanoveny v dohodě samotné.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.