Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na základě objednávky 2018003653 jsem obdržela zboží od společnosti Elkan Group s.r.o. za 1 428,00 Kč. Zboží mi bohužel nevyhovovalo a tak jsem je dne 11.10.2018 obratem vrátila zpět. Vlastním podací lístek. Do dnešního dne mi nepřišla zpět platba za vrácené zboží, na zaslané maily nikdo neodpovídá a telefonní kontakt je nedostupný.
Zasílala jsem i zprávu přes stránky, ale bohužel žádná odezva.
Prosím tedy o informaci,jak bude dále řešeno. Děkuji S pozdravem
Naďa Fleková
Šaty Numoco 180-2 zelená krajka , M, kód:5134/M, Šaty Numoco 180-3 zelená krajka, M, kód:NUMO-1132-M
Vrácení platby v plné výši, dle obchodních podmínek.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.