Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
27.4.2018 som si kupila dva lístky na plánovaný koncert skupiny Kryštof, ktorý sa mal konať v Bratislave dna 14.11.2018. Lístky mi prišli e-mailom, tu zacalo moje podozrenie. Zaplatila som 156€ za dva lístky v hodnote á 33€, dva za 66€. Stránka ponuka možnost predaja lístkov, ktorú som využila. Výsledná suma pre mna mala byt 114€. Zmierena, ze nedostanem celu sumu, som využila tuto cestu k nejakému vráteniu peňazí. E-mailom som dostala potvrdenie obratom, ze lístky sa predali. Sumu mam očakávať 5-8 pracovných dni po koncerte. Uz dvakrát som na základe ich e-mailovej výzvy vypĺňala platobnú metódu vrátenia peňazí. Ako náhle vyplnim všetky potrebné údaje, mam možnost vymazať cely proces. Neviem to ukončiť, potvrdiť. Takto sa tvária, ze nevedia kam poslat peniaze. Pritom som to platila kartou. Ja to vidim v ibankingu. Záver. Kupila som lístky, ktoré som predala lacnejšie a nemam peniaze.
2 lístky na Koncert Kryštof v Bratislave zo dna 14.11.2018
Vrátenie peňazí a odstúpenie od kúpy
|
Tweet |
Smluvní strana, která nesplní svou smluvní povinnost v ujednaném čase, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splněním peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení.
Nesplní-li společnost svůj závazek dobrovolně, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.