Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.8.2018 jsem si objednala a hned převodem na účet pana M. V. č.ú. 2701434943/2010 zaplatila dvojdílné plavky s tím, že měly přijít do tří dnů. Nedorazily ani do mého odjezdu na dovolenou 13.9.2018. Dne 3.10.2018 přišly, ale malé, takže jsem je hned 4.10.2018 vrátila poštou doporučeně za 132,- Kč. Oznámení pošty přišlo nejprve se zprávou, že si příjemce zásilku nepřevzal a bude mi vrácena. 27.10.2018 však přišla SMS, že si zásilku příjemce převzal.Od té doby, přes moje opakované maily 4.,7.září a 1.a 11.října,zatím mi peníze nebyly vráceny.
Dvojdílné plavky Marko Ella M-238 Nero 2(147a) Černé s růžovou- Pro velká prsa AAA/XLM
Prosím o vrácení částky 779,- Kč
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.