Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Obdržel jsem dne 19.11.2018 od této společnosti dopis v tomto znění:
Dovolte nám Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti Paidwings AG, Alte Steinhauserstr CH-6330 Cham (ZG).
Na upomínky naší klientky jste rovněž nereagoval/a, stejně jako na výzvy k platbě inkasní společnosti, která byla do věci zapojena.......
Tato pohledávka nyní sestává z následujících částek:
Hlavní pohledávka EUR 38,62
Bankovní poplatky a náklady na upomínky EUR 22,27
Náklady právního zastoupení EUR 40,50
------------------------------------------------------------------------------------------
Celková částka EUR 101,39
Vyzýváme Vás, abyste uvedenou celkovou částku ve výši 74 EUR zaplatil/a obratem, nejpozději do 30.11.2018.
Pro úhradu pohledávky použijte, prosím, níže uvedené bankovní spojení. U každé platby uveďte, prosím, spisovou
značku 35618199425.
Můj příběh:
Zaplatil jsem si členství na 3 měsíce (únor - duben 2018) a asi po měsíci jsem řádně poslal email o ukončení, přišlo mi oznámení o akceptaci a tak jsem to již neřešil, žádná platba se mi už nestrhla.
Vzhledem k tomu, že je to delší čas a emailový účet, který nepoužívám tak jsem vymazal email a tak to nemohu dokázat.
Je to samozřejmě moje hloupost a tak prosím o informaci zda je naděje a nebo mám smůlu a budu muset zaplatit.
Předem děkuji
Nechci platit upomínku
|
Tweet |
Uživatel placené služby může vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.