Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Varování pro další zákazníky.
E-shop Cappa zaslal vadné výrobky.
Objednali jsme v březnu 2014 v e-shopu této společnosti mimo jiné cestovní zavazadlo - kufr a potahy do auta.
Žádali jsme, aby byla objednávka zaslána až budou všechny výrobky skladem, nikoli po částech. Bylo nám vyhověno až do chvíle, kdy jsme si dovolili napsat elektronickou formou zprávu, že jsme obdrželi cestovní zavazadlo s chybami šití a potahy, že se párají. Nafotili jsme detaily chyb a poslali v E-mail příloze k reklamaci s tím, že výrobky hodláme vrátit. Na tuto zprávu e-shop vůbec nereagoval, proto jsme si dovolili poslat upomínku. Po té jsme obdrželi odpověď, abychom zboží zaslali zpět. Tato zpráva nebyla doplněna o nezbytné informace o vrácení zaplacené částky za zboží s tím, že nám bude vrácena celá částka včetně poštovného. Proto jsme zavolali na uvedený telefon. Paní Marcela Lýková Cappanni hovořila velmi arogantně. Zásilka byla zaslána přepravní společností Geis, požádali jsme, zda by bylo možné zásilku větších rozměrů vrátit prostřednictvím této přepravní společnosti. U jiných e-shopů, jak jsme se dověděli, není problém. Paní Lýková se ohradila, že tuto možnost vůbec nepřipouští. Jednalo by se o levnější způsob přepravy a tedy vrácení reklamovaného zboží. A poté až jsme si vyslechli, že firma vůbec nemusí uznat závady, které jsou nafoceny, že vše posoudí komise s tím, že jsme závady mohli způsobit my, dále, že nám v žádném případě neuhradí poštovné, zvážili jsme celou situaci a vyhodnotili. Náklady za přepravu kufru a potahů Českou poštou nám nikdo neuhradí, náklady na dopravu k nám jsme už zaplatili a pokud si usmyslí paní Lýková Cappanni, dle její vyhrůžky, že vady nemusí komise uznat, dospěli jsme k tomu, že bude lépe zanechat dalších pokusů o vyřizování reklamace. Další náklady na zabalení kufru a odeslání Českou poštou by byly vyhozeny a k tomu pro nás odstrašující výhružka, že nám nikdo peníze nevrátí, raději jsme z této obchodní zkušenosti tzv.vycouvali.
Foto vad jsme si založili do archivu, ale rádi poskytneme všem, kteří by chtěli tyto výrobky zakoupit u firmy Cappa .
cestovní kufr , potahy do auta
Máte pravdu v tom, že máme zájem o zveřejnění této zkušenosti se jmenovaným e-shopem. Myslíme si, že zveřejnění má formu recenze, o kterou tento obchod nejspíš zájem nemá. viz : Heureka aj.
Hodnocení e-shopu nikde nelze najít.
Nechť naše chyba ve výběru e-shopu varuje ostatní.
|
Tweet |
V tomto případě, aby bylo možné spor řešit, by bylo nutné reklamaci/nedodržení jakosti při převzetí u prodejce skutečně uplatnit. Společnost může samozřejmě vady posuzovat již dle fotografií, ale má i právo na posouzení výrobku přímo.
V případě uznání reklamace má kupující nárok na proplacení nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly - tedy i na úhradu poštovného zpět k prodejci dle § 1924 občanského zákoníku. Zároveň, pokud by došlo k zamítnutí reklamace, má kupující možnost kontaktovat jiného odborníka - soudního znalce, který by kvalitu výrobku posoudil. Pokud by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok i proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnosti byla dána možnost se ke stížnosti vyjádřit, vzhledem k tomu, že do dnešního dne se tak nestalo, rozhodli jsme se stížnost pro nereakci subjektu uzavřít.