Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#28001Klamání spotřebitele a sprosté vnucení věci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2018, před 6 lety

Krista Strouhalová

Znění stížnosti

Šla jsem si pro objednaný router,do prodejny a byl mě klamavě k němu nabídnut notebook, že prý k tomu patří, protože jsme dlouholetí zákazníci.Až po podpisu smlouvy nám bylo sděleno, že budeme měsíčně platit 700 korun jsme již staří a toto chování je hyenyzmus. nejhoršího zrna. Nehledě k tomu, že si od muže vzal občanku, kterou si z obou stran oskenoval. Obrátíme se také na policii.


Požadované řešení

Žádám, aby mi tato služba byla zrušena a a notebook aby jste si opět vzali zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 08:57, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2018 17:12, před 6 lety

Dobrý den,

je nám líto, jestliže na prodejně došlo k nedorozumění, avšak evidujeme u nás podepsanou smlouvu, kde jsou uvedeny veškeré náležitosti, včetně ceny tarifu.
Jestliže přesto nemáte zájem službu využívat, můžete v rámci záruky spokojenosti do 30 dní službu zrušit bez jakýchkoliv sankcí, nebudete hradit ani žádné poplatky. Při odstoupení od smlouvy také navraťte nepoškozené a kompletní zařízení, tedy v krabičce i s návody.

S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.11.2018 17:16, před 6 lety


Krista Strouhalová

Díky za vyjádření a ochotu. Zboží v pořádku vrátim a děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:41, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.