Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28002Zaslání potvrzení, že nebudou platbu nárokovat / vrátit celou platbu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2018, před 6 lety

Romana Krutilová

Znění stížnosti

Zdravím,
dnes dopoledne jsem zakoupila lístky přes viagogo na Jaroslav Dušek - Pátá Dohoda v v Klubu Lávka, na úterý 22. ledna 2019, 19:00.
Při vyplňování na vás neustále vyskakuje okno "honem honem vyplňuj", máš už jenom dvě minuty ... 30 sekund. Ve stresu vyplňuješ, protože lístky chceš dát jako dárek k vánocům. A po zaplacení zjistíš, že žádný lísky k vánocům nedáš. A že to máš ve finále na poplatcích skoro o tisícovku dražší.

Volala jsem ihned do banky, jestli se dá transakce zrušit. Bylo mi řečeno, že peníze jsou v blokaci a obchodník má 30 dní na to, aby o ně požádal. Takže si mám vyžádat od obchodníka potvrzení, že je nebude nárokovat a banka, na základě potvrzení by je připsala zpět na můj účet.

Ihned jsem kontaktovala viagogo. Odpověděli mi, že mi nic nemůžou poskytnout ani peníze vrátit.

Peníze nemám já ani obchodník, potvrzení by to vyřešilo.


Produkt

Číslo objednávky: 190948652 - 2 vstupenky - Jaroslav Dušek - Pátá Dohoda v v Klubu Lávka, na úterý 22. ledna 2019, 19:00.


Požadované řešení

Potvrzení, že nebudou nárokovat platbu po bance, aby mi banka připsala peníze zpět. Ale co nejrychleji, dokud je platba v blokaci. A pokud o ni požádají, tak ji chci vrátit hned na účet. Já jsem jim taky zaplatila hned a ne až po akci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 07:56, před 6 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 23:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.