Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#28004Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2018, před 6 lety

Boris Zykov

Znění stížnosti

Objednal jsem si v obchodě CZC.cz domácí kino v hodnotě 11.990,- Kč
Domácí kino jsem doma rozbalil a zapojil do sítě. Po 20 dnech od nákupu, když jsem znovu zapnul domácí kino, potom jsem se všimnul, že z předního reproduktoru jde kouř, hned jsem to cely odpojil ze zásuvky pak zkusil zapnout znovu a všimnul jsem si, že ten reproduktor nefunguje. Tak jsem zboží poctivé zabalil podle reklamačního protokolu do bublinkově folie, do krabice a šel reklamovat na prodejnu. Potom přes email jsem požádal obchod o výměnu zboží za nove, jelikož zboží nejspíš neodpovídá kvalitě a jakosti. Na to technik mi odpověděli, že výměna není možná.
Pak když se zboží vrátilo ze servisu zpátky na prodejnu přišel jsem tam a poprosil, aby mi zboží rozbalili a ukázali. Jenže zboží už bylo viditelné a silné poškrábané včetně všech 4 reproduktoru. Další reklamaci neuznali a odmítají přijmout další reklamaci s touto vadou. Zboží jsem stále nevyzvednul a odmítám přebírat zboží za které jsem zaplatil finanční částku jako za nove zboží, a ne v tom stavu v jakým obchod mi to chce vrátit. Prodavač z pobočky řekl že další reklamaci už mi nevezme a v případě nepřevzetí zboží bude mne účtováno skladné ve vyšší 25 Kč za den. Vzhledem k tomu bych potřeboval nějaký rychle řešeni tohoto problému.


Produkt

Samsung HT-J5550W


Požadované řešení

Uhrazení způsobené škody za zboží v hodnotě 11.990,- Kč které bylo vzniklé při reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 22:42, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.