Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#28005Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2018, před 6 lety

Alexandra Sedlecká

Znění stížnosti

Dobrý den,
v sobotu dopoledne 17.11.2018 jsem nakupovala ve Vaší prodejně v Praze -Jinonicích. Zaujala mě akce na bílé jogurty Klasik, které měly po slevě stát 8,90,-Kč. Po jejich nakoupení jsem ale na účtence zjistila, že jogurty stojí stále 10,90 (cena před slevou). Při reklamaci u paní pokladní tato konstatovala fakt, že sice mají na prodejně poutače a cenovky s cenou po slevě, avšak v pokladním systému nemají ceny správné a tudíž mi jogurty nemohou prodat za nižší inzerovanou cenu. Paní pokladní mi ochotně nabídla, že mi vrátí peníze po vrácení zboží. To jsem odmítla (přece jen se jedná
o pár korun). Vadí mi ale princip a nerada bych, aby se situace opakovala. Dle mého názoru se totiž jedná o klamavou reklamu.

Děkuji a jsem s pozdravem
Alexandra Sedlecká

P.S. mám i konkrétní fotografie cenovky a účtenky pro ověření


Produkt

Jogurt bílý Klasik, kelímek 150 g,


Požadované řešení

Nechci si jenom postěžovat, jenom nemám ráda, když ze mne někdo dělá hlupáka. Řešení tedy ponechám pouze na Vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 07:02, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého konání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitelka, která je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 10:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.