Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#28009Lži operátora jen abych podepsat smlouvu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2018, před 6 lety

Marek Holberg

Znění stížnosti

Dobrý den asi před měsícem jsem volal s operatorkou a ta mi nabidla paušál s více daty a pevným internetem,ale já už měl bezdrátový internet.Pani mi řekla že to nevadí že mi to zruší.Jeste když jsem se ptal jestli budu platit za zapojení,tak mi řekla že je vše v ceně balíčku!Vše bylo jinak za pár dní přišla SMS že mi přivezou WiFi router za 1200.Kdybych to věděl tak nepodepisuji smlouvu na 2 roky za 2500 Kč! Teď to nejdůležitější asi po týdnu volám operatorce že bezdratovy internet pořád jde a paní mi řekla že to je v požadavcích a že to chvyli trvá. Přišlo zúčtování a data na WiFi že zase navýšili a pořád to bylo v platbách. Tak volám znovu a paní mi řekla že to dává do pozadavku a na mou otázku jestli mám ten router vrátit tak mi odpověděla že ne že ho mám za korunu!Po nějaké době se pořád nic nedělo tak mi pak volala operatorka že to nemůže zrušit, že bych porušil smlouvu a že za router bych musel zaplatit něco přes 3000!!!Takže teď platím 2krat internet a ještě k tomu nemám router na pevný internet a platím okolo 3000mesicne! Včera mi došli data na bezdrátovem internetu a i když jsem si nechal zrušit automatické navyšování tak se mi to navysilo! Volám Teda hned paní a ta mi to zrušila ale ve faktuře to mám pořád a už platím asi 3200.A to jsem z toho nic nevycerpal!


Požadované řešení

Teda vás žádám aby se tohle co nejdříve vyřešilo jsem ochoten jsi koupit router za 1200,ale nejsem ochotný platit 2krat internet kvůli lži operátorů. Nemám už jak platit takhle vysoké faktury Takže buď mi to nějak vykompenzujete za ty měsíce co to musím platit odevzdam na prodejně bezdrátový router a strhnete mi že včerejška to navýšení nebo mi zrušte stávající smlouvu. Já jsem smlouvu neporusil ale uzavřel na radu operátora ještě dražší paušál. Platím pro mě vysoké částky a sám už nevím jak! Hovory si můžete přehrát a usoudit sami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 08:54, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2018 14:51, před 6 lety

Dobrý den, pane Holbergu,

rádi celou záležitost prověříme na základě reklamace. Tu můžete poslat prostřednictvím online formuláře, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.12.2018 20:01, před 6 lety


Marek Holberg

Vodafone napsal že do 10 dnů se ozvou a 10 dnů uplynulo a stále nic hlavně že jim platím faktury.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2018 11:36, před 6 lety

Dobrý den, pane Holbergu,

pokud jste reklamaci poslal prostřednictvím online formuláře, na který jsem Vám dala odkaz, dostanete odpověď co nejdřív, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. Přímo u tohoto formuláře uvádíme: "Reklamace zaslané prostřednictvím reklamačního formuláře vyřídíme z 90 % do 10 pracovních dní. Složitější případy vyřešíme do 30 dnů." Děkuji Vám za trpělivost.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 11:36, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:17, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.