Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
tak jako skoro všichni, jsem si založil měsíční členství na seznamce Singles50 za jednorázový poplatek. V obchodních podmínkách jsem si nevšiml automatické prolongace na 3.měsice (Premium členství. 26.10.2018 po vypršení měsíčního členství mi přišla mailem upomínka (výzva) k okamžité úhradě částky 2527,-Kč s dodatkem, že pokud nebude částka do 1.11. uhrazena, bude pohledávka postoupena externí firmě k vymáhání a dojde ke zvýšení nákladů. Přes odkaz v mailu "uhradit nyní" jsem částku uhradil, protože po prostudování obchodních podmínek jsem zmíněnou klauzuli o automatické prolongaci skutečně nalezl. Na dva moje emailové dorazy (ohledně platby a odstoupení od smlouvy) odpověděl vždy jen automat. Poté jsem 2x poslal faxem a 2x doporučeně poštou do Lucemburska. Poprvé 2.11., podruhé 14.11., dnes 20.11. jsem nedostal žádnou odpověď a můj profil na Śingles50 je stále aktivní. Oba faxy byly doručeny na firmou uvedené číslo, mám doručenky.
Chápu že částku 2527,-Kč mi nikdo nevrátí, ale rád bych od společnosti obdržel potvrzení, že dlužná částka byla vyrovnána, nebudou po mě požadovat žádné další peníze a deaktivaci mého profilu. Tak jako řada jiných, spatřuji v jednání firmy podvod a způsob "komunikace" je mírně řečeno podivný.
Tomáš
Seznamka Singles50
Zaslání potvrzení o vyrovnání pohledávky vyžadované emailem
Potvrzení, že Premium členství již nebude uplynutí po uplynutí 3.měsíců opět automaticky prodlužováno, neboť byla 2x řádně zaslána výpověď (vždy 2x faxem a 2x doporučeně poštou.
Poté deaktivaci a smazání profilu ze prostřednictvím společnosti
be.2 S.a.r.l.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Kontaktní osobě jsem znovu přeposlal celou výše uvedenou stížnost, včetně požadovaného řešení. V dalších třech emailech jsem poslal obě výpovědi ještě 1x včetně potvrzení, že obě byly doručeny společností uvedené faxové číslo.
Čekám na jejich vyjádření.
Spotřebitel nám zaslal následující doplňující informace:
"Níže uvedený text, se objevil v mém profilu na seznamce be2 s.a.r.l., týkající se zrušení prémiového členství:
Vaše Prémiové členství již bylo úspěšně vypovězeno.
Vaše předplatné vyprší ke dni ukončení Vámi předplaceného období a nebude již prodloužené.
Mějte prosím na paměti, že Váš profil zůstane po vypovězení Prémiového členství i nadále aktivní. Pokud si přejete svůj profil deaktivovat, klikněte prosím na "Můj profil" - "Nastavení" a následně na "Podívat se/změnit" - "Deaktivovat profil"."
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.