Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera jsem stála asi 15 minut před přejezdem u školy v Teplicích nad Metují , nic nejelo a závory byly stažené. Mnoho lidí se otočilo a odjelo. Já nakonec také. Nebylo kam a jak zavolat. Nemůžete dát na každý přejezd cedulku s telefonním číslem, aby se dalo domluvit s hlavním nádražím? Vždyť je to hrozné. A rada volat policii se mi zdá špatná...
A ještě by jste měli něco udělat se stažením závor u hlavního nádraží v Teplicích nad Metují. Čeká se tam minimálně 5 minut, než pomalu projede vlak. Myslím, že je taková doba zbytečná a určitě by šlo zkrátit interval.
řešení jsem již vylíčila ve stížnosti
|
Tweet |
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.