Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#28017Údajně dodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2018, před 6 lety

Anna Sándorová

Znění stížnosti

dne 15.11.2018 mne kontaktovala vymahací společnost Intrum.S tím,že ji pověřila vymožením pohledávky společnost Courlux International S.A.Prý jsem od nich odebrala zboží a neuhradila.Nic jsem si neobjednala a nic nepřevzala.To jsem oznámila společnosti Intrum i Courlux International S.A.Intrum mi sděli,že na základě mého oznámení věc uzavřelo a dále vše mám řešit s Courlux International S.A.To jsem učinila.Požadovala jsem informace kdo a jak objednávku učinil,kdo a kdo ji převzala na základě kterého dokladu.Bylo mi řečeno,že objednávku může učinit kdokoliv i přes net.Jde mi o mé osobní údaje.Zásilku nemám,zásilku hradit nebudu.Toto jednání je obtěžující a nepřijatelné.Děkuji Sándorová Anna


Produkt

Spodní prádlo a holení


Požadované řešení

Vymazání osobních údajů z databáze společností Intrum a Courlux International S.A.a poskytnutí IP adresy počítače odkud bylo objednáno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 12:28, před 6 lety

Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitelka zavázala k určitému plnění. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje měla prokázat, že spotřebitelka skutečně uzavřela smlouvu a byla povinna z ní částku zaplatit. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2018 15:19, před 6 lety

Prověřovali jsme všechny objednávky, které firma Courlux International SA na jméno Anna Sándorová eviduje,
a zde je naše vyjádření:

- Firma Courlux eviduje celkově 8 objednávek na různé produkty (Evita - dámské spodní prádlo, Bijoux - bižuterie, Lace - dámské spodní prádlo, Shape - dámské punčochové kalhoty, Underwear - pánské spodní prádlo, Vevay - kosmetika, FlexiFront X5 - pánský holicí systém, Estelle Mood - dámský holicí systém). Všechny tyto objednávky byly provedeny přes internet, na základě vyplnění objednávkových formulářů, byly opatřeny souhlasem s odesláním výrobků a souhlasem s Obchodními podmínkami firmy Courlux, viz webové stránky firmy Courlux: www.courlux.com

- Všechny tyto objednávky jsou evidovány na stejné kontaktní údaje (jméno, doručovací adresa, telefonní číslo,
e-mailová adresa): Anna Sándorová, ...........další údaje z důvodů Ochrany osobních údajů, zde neuvádíme.

- Tyto objednávky byly provedeny a zaregistrovány v těchto dnech: 14. 4. 2018, 15. 4. 2018, 16. 4. 2018.

- Ve stejných dnech byly na e-mailovou adresu paní Sándorové odeslány Potvrzení objednávky, na každý produkt zvlášť. Jestliže došlo k omylu, a paní Sándorová ani jednu z těchto osmi objednávek osobně neprovedla, právě na základě obdrženého Potvrzení objednávky mohla okamžitě reagovat - kontaktovat zákaznický servis v ČR a všechny objednávky zrušit. K ničemu takovému ovšem z její strany nedošlo, takže firma Courlux v dobré víře, odeslala na její adresu objednané zásilky s produkty značek Underwear by Courlux (1 kus pánského spodního prádla - bavlněné trenýrky ve velikosti M), a Estelle Mood - (set pro dámské holení).

- Obě zásilky byly odeslány na stejnou adresu a na jméno Anna Sándorová. V každé zásilce byla faktura na úhradu poštovného a balného ve výši 89,- Kč, (čísla faktur: 73838910525 , 73098591479), samotné produkty byly zdarma. Datum splatnosti obou faktur bylo 8. 6. 2018. Jelikož firma Courlux do tohoto data neobdržela od paní Sándorové žádnou platbu, byly jí zaslány nejdříve upomínky formou SMS, a pak následovalo odeslání první a druhé písemné upomínky na její doručovací adresu. Jelikož na žádnou z těchto výzev nereagovala, faktury neuhradila, ani zásilky nevrátila zpět, a ani nijak nekontaktovala náš zákaznický servis s vysvětlením situace, předala firma Courlux obě dvě její pohledávky na inkasní kancelář Intrum, za účelem dalšího vymáhání. K tomuto kroku došlo dne 16. 8. 2018. Od tohoto data převzala správu nad těmito pohledávkami společnost Intrum.

- Na veškeré výzvy k úhradě dlužných částek od inkasní kanceláře Intrum začala paní Sándorová reagovat až
o 3 měsíce později, a to 20. 11. 2018, v emailové komunikaci adresované Intrumu a také na náš zákaznický servis, kde sděluje, že si nic neobjednala a také že žádné produkty neobdržela.

- Závěr ze strany zákaznického servisu: Jelikož veškeré objednávky byly provedeny přes internet, máme k dispozici pouze poskytnuté osobní údaje a IP adresu, ale není možné zjistit, kdo osobně použil kompletní a platné osobní údaje paní Sándorové a kdo místo ní (jak ona tvrdí), objednávky odeslal, a proč takto podvodně učinil.
Dále zásilky byly odeslány obyčejně, a doručeny Českou poštou přímo do její poštovní schránky. Jestliže ve své schránce ani jednu zásilku nenalezla, je možné, že se ztratily během poštovní přepravy.
V případě potřeby poskytneme veškeré dostupné informace také Policii České republiky, pokud nás ohledně této stížnosti bude kontaktovat a žádat nás o spolupráci.

- Vzhledem k výše uvedenému, bylo ukončeno vymáhání obou dlužných částek (zákaznické číslo: 73896779029 a 73098419788), ze strany inkasní kanceláře Intrum ke dni 23. 11. 2018.

- Po dořešení a ukončení celé této záležitosti budou veškeré osobní údaje paní Sándorové vymazány z databáze firmy Courlux.

- Paní Anna Sándorová byla kompletně informována v e-mailu ze dne 30. 11. 2018, který jsme jí zaslali z našeho zákaznického servisu, a jak nás žádala, byly jí v něm poskytnuty také všechny IP adresy, ze kterých byly odeslány její objednávky.


S pozdravem,

Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2018 10:50, před 6 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření a za vstřícný postup. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informace od společnosti potvrdit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.12.2018 12:24, před 6 lety


Anna Sándorová

Dobrý den,do dnešního dne mne společnost Courlux International SA nekontaktovala.Ba naopak já jsem se dozvěděla,když já ze svého volala,že objednávku může učinit kdokoliv.Nikdo z nich mi nepodal žádné informace k dnešnímu dni.Nevidím duvod proč já bych měla volat jim.Nic jsem neprevzala,nic neobjednala a nebýt společnosti Intrum neměla bych o ničem ponětí.Takže čemu říká společnost vyřeřešení a spolupráce?Děkuji Sándorová Anna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 16:29, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2018 12:42, před 6 lety

Odpověď paní Sándorové jsme zasílali na její e-mailovou adresu dne 30. 11. 2018 v 11 hodin 18 minut, s kompletním vysvětlením vzniklé situace. Tento e-mail jí byl zaslán z oficiální adresy zákaznického servisu pro firmu Courlux v ČR: cz@courlux.com
Jelikož paní Sándorová reagovala tak, že ji společnost Courlux vůbec nijak nekontaktovala a popřela, že by uvedený e-mail obdržela, viz zde její odpověď výše, zaslali jsme jí tento e-mail znova, dne 10. 12. 2018 ve 14:20 hodin, tentokrát z e-mailové adresy koordinátora zákaznického servisu pro firmu Courlux v ČR. Tento e-mail již paní Sándorová obdržela, neboť nám zaslala obratem odpověď, a to dne 10. 12. 2018 ve 23:19 hodin.
V této odpovědi paní Sándorová i nadále trvá na tom, že si u firmy Courlux nikdy nic neobjednala, nic neobdržela a nebude také nic platit, a jediný, kdo ji v souvislosti se zásilkami od firmy Courlux kontaktoval, byla inkasní společnost Intrum.
Za společnost Courlux jsme již paní Sándorové veškeré nám dostupné informace ohledně jejích objednávek sdělili (data objednání, způsob, IP adresy, atd., viz výše naše první vyjádření), takže již nemáme co dodat.
Můžeme pouze zopakovat, že veškeré registrace na její jméno byly již zrušeny, pohledávky za dvě odeslané zásilky byly stornovány a vymáhání u inkasní kanceláře Intrum bylo ukončeno dne 23. 11. 2018. To znamená, že po ní nikdo již žádné platby nepožaduje.
To je vše, co můžeme ze strany zákaznického servisu k celé věci sdělit, a tímto bychom ji také rádi uzavřeli.

Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 12:52, před 6 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2018 12:59, před 6 lety


Anna Sándorová

Reaguji na odpověď společnosti Courlux v ČR.Obsah vyjádření vítám a děkuji za uzavření celé záležitosti,která nevznikla ,,mým"přičiněním i,když to bylo nazváno ze strany Courlux v ČR jak ,,vy tvrdíte",což člověka dokáže pěkně rozpálit a kord v situaci,kdy nemáte v ruce nic a ,,kdosi"chce něco zaplatit.Tímto věc považuji za uzavřené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.