Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím, čas na doručení pošty od 8-14 hodin. To je nutné si vzít dovolenou. Děláte si legraci?
DR 3660887167U
Zkrátit čas doručení!!!!! Jasně že je to stížnost.
|
Tweet |
Česká pošta umožňuje pro případ, že adresát čeká balíček, který bude doručen v jiném čase, než je vyhovující, počkat na e-mail nebo SMS, ve které je sdělen čas doručení a lze pak využít webovou aplikaci Změna doručení Online. Zde se pak zadá číslo balíku a vybere nový čas nebo datum doručení. Nově byla zavedena služba večerní čas doručení mezi 18. - 21. hodinou, a to každý všední den ve všech krajských městech. Tento čas je potřeba objednat pouze přes webovou aplikaci Změna doručení Online po obdržení SMS či e-mailu s číslem balíku, tato služba je zpoplatněna částkou 25 Kč, kterou uhradí adresát při převzetí zásilky poštovnímu doručovateli.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman