Společnost


CineStar s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#280193D světlost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2018, před 6 lety

Tomas Vach

Znění stížnosti

Dne 17.11.2018 jsem navštívil Cinestar v Č. Budějovicích (Čtyři Dvory). Zakoupil jsem lístky na film: Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny.
Za sebe i mou manželku mohu říct, že jsme si film neužili, protože již po začátku jsme se nemohli ve filmu zorientovat. Přes 3D brýle se snížila světlost filmu skoro o 40% a noční scény byli uplnou katastrofou. Chtěl i jsme už po 10min odejít, ale když už jsme za tu hrůzu nazývanou 3D zaplatili!
Od příště na 3D už jenom do Imaxu.


Produkt

Kino, 3D


Požadované řešení

Koupě kvalitnějších 3D brýlí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 12:53, před 6 lety

Není-li spotřebitel spokojen s poskytnutou službou, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající je povinen dle ustanovení § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Zároveň v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 16:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.