Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 17.11.2018 jsem navštívil Cinestar v Č. Budějovicích (Čtyři Dvory). Zakoupil jsem lístky na film: Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny.
Za sebe i mou manželku mohu říct, že jsme si film neužili, protože již po začátku jsme se nemohli ve filmu zorientovat. Přes 3D brýle se snížila světlost filmu skoro o 40% a noční scény byli uplnou katastrofou. Chtěl i jsme už po 10min odejít, ale když už jsme za tu hrůzu nazývanou 3D zaplatili!
Od příště na 3D už jenom do Imaxu.
Kino, 3D
Koupě kvalitnějších 3D brýlí
|
Tweet |
Není-li spotřebitel spokojen s poskytnutou službou, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající je povinen dle ustanovení § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Zároveň v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.