Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.4. 2014 v Hranicích na Moravě jsem ve vašem obchodě reklamoval boty. Jedna se o boty značky Nike (17164551/41) zakoupil jsem je dne 23.4.2013. Na lístku jsou napsané jako sportovní obuv tudíž bych očekával že by měly vydržet nějskou zátěž. Přes zimu boty nebyly používány (listopad- únor). Takže byly boty používány snad jen 7 měsíců. Během měsíce březen jsem jsi všiml že lepení kolem špičky boty už není jak by mělo (kůže byla odlepená od podrážky), k tomu i natrhlé na jedné z bot na boku. Nakupoval jsem u vás ztoho důvodu, že jsem si myslel že nakupuji kvalitu. Ačkoliv podešvy jsou totálně v dezolantním stavu a ktomu vydřené paty. Což znamenalo že 30 minut vtěchto botách se už nedalo vydržet ztoho jak mě bolely paty. Bohužel jsem si toho všiml až v měsíci březen kdy se všechny tyto závady ukázaly. Prodavačky mě bohužel odflákly a řekli že jsem měl přijít dřív. Ve vašem obchodě jsem už několikrát nakupoval a byl jsem spokojen. Ale po této zkušenosti začínám pochybovat o kvalitě tohoto obchodu, nejen co se týče zboží ale i personálu (aspoň v Hranicích). O boty bylo velice dobře pečováno a nebyly tak často nošeny jako prodavačka tvrdila. Proto bych vyloučil její rozhodnutí z reklamačního protokolu "opotřebení zboží způsobeného obvyklým užíváním".
NIKE BACKBOARD II 17164551/41
Nedoufám už zřejmě v žádný zázrak, ale musíte pochopit že boty ve kterých člověk nevydrží ani hodinu a jsou uřceny pro sport jsou nevyhovující. Tímto vás žádám o přehodnocení rozhodnutí prodavačky a také buď o výměnu zboží nebo navrácení peněz. Stalé doufám že tato situace nenastane a budu vaším zákazníkem i nadále.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, má prodejce povinnost výrobek řádně posoudit a v případě zamítnutí vydat jeho písemné odůvodnění. Zároveň, pokud kupující nesouhlasí s vyjádřením prodejce, může kontaktovat vhodného soudního znalce, který by výrobek posoudil a vypracoval znalecký posudek. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může následně žádat nejen řádné vyřízení reklamace, ale i náklady na pořízení znaleckého posudku, jako nutné náklady spojené s reklamací.
Vážený pane Grygaříku,
děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Protože je spokojenost našich zákazníků na prvním místě, necháme celou záležitost prověřit u oblastní vedoucí prodeje, která je nadřízenou dané prodejny v Hranicích na Moravě.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme za Váš kontakt,
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Dobrý den, prosíme o sdělení, zda stížnost již byla vyřešena. Děkujeme.
Hodnocení: