Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Popis stížnosti:
Dne 12.11.2018 ve 20:25:44 bylo dle výpisu mobilního operátora z telefonního čísla 732621147 odečteno za službu "Premium SMS 9030950 / 1 ks" 50,-Kč. Protože jsme si žádnou službu neobjednali, ani neposílali žádnou DMS, očekáváme od ComGate, a.s. vysvětlení z jaké příčiny či nedopatření k tomuto došlo.
Výše uvedený text jsem dne 15.11.2018 odeslal na stránce https://www.comgate.cz/cz, v sekci "Zeptejte se nás!".
Protože mi nikdo z výše uvedené fy. neodpověděl, nezbývá mi než se zeptat na podvody této fy. třeba právě zde. Jak jsem se dozvěděl a adrese https://www.vyhledatcislo.cz/cislo/4209030950
nejsem jediným okradeným.
Žádná služba nebyla vyžadována ani objednána.
Navrácení odcizené částky 50,-Kč z kreditu. Omluvu od těchto individuí neočekávám.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.