Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#28024Podvodné jednání - odcizení 50,-Kč z kreditu firmou ComGate Payments, a.s..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2018, před 6 lety

Roman Kovář

Znění stížnosti

Popis stížnosti:
Dne 12.11.2018 ve 20:25:44 bylo dle výpisu mobilního operátora z telefonního čísla 732621147 odečteno za službu "Premium SMS 9030950 / 1 ks" 50,-Kč. Protože jsme si žádnou službu neobjednali, ani neposílali žádnou DMS, očekáváme od ComGate, a.s. vysvětlení z jaké příčiny či nedopatření k tomuto došlo.
Výše uvedený text jsem dne 15.11.2018 odeslal na stránce https://www.comgate.cz/cz, v sekci "Zeptejte se nás!".
Protože mi nikdo z výše uvedené fy. neodpověděl, nezbývá mi než se zeptat na podvody této fy. třeba právě zde. Jak jsem se dozvěděl a adrese https://www.vyhledatcislo.cz/cislo/4209030950
nejsem jediným okradeným.


Produkt

Žádná služba nebyla vyžadována ani objednána.


Požadované řešení

Navrácení odcizené částky 50,-Kč z kreditu. Omluvu od těchto individuí neočekávám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 12:49, před 6 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.