Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2803Nesplacená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2014, před 11 lety

Noemi Krausová

Znění stížnosti

Před zhruba tři čtvrtě rokem jsem si zakoupila přes portál Nebeslev voucher do kosmetického studia Lahouir (Mařákova 10, Praha 6)za 1380 Kč. Následně jsem se další půlrok snažila se zaměstnanci studia domluvit na uplatnění voucheru, telefony však nezvedali a na emaily neodpovídali, nakonec salon zkrachoval. Obrátila jsem se tedy v červenci na portál Nebeslev, aby mi peníze vrátil. Ten to slíbil a tvrdil, že do konce srpna mi peníze přijdou. Nestalo se tak. Několikrát jsem zákaznické oddělení urgovala, posílala jsem třeba i třikrát stejný email, na který mi nebylo odpovězeno, volala - dlouho žádný výsledek. V listopadu mi bylo konečně odpovězeno, ale naprosot nesmyslně - že mi byl voucher prodloužen a že ho mohu využít na jiné adrese. Já však chtěla zpět peníze, a tak jsme se i s firmou původně domluvili.
Nakonec mi bylo v únoru řečeno, že peníze mi v současné době vráceny být nemohou, jelikož je firma v insolvenci a její finance má na starosti předběžný správce. Do dnešního dne mi nebylo mých 1380 Kč vráceno.

Poradíte mi prosím, co mohu udělat? Děkuji


Produkt

Voucher na laserovou epilaci v kosmetickém studiu Lahouir (Mařákova 10, Praha 6) za 1380 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 07:35, před 11 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 22:09, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 22:10, před 11 lety


Noemi Krausová

Hodnocení: