Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před zhruba tři čtvrtě rokem jsem si zakoupila přes portál Nebeslev voucher do kosmetického studia Lahouir (Mařákova 10, Praha 6)za 1380 Kč. Následně jsem se další půlrok snažila se zaměstnanci studia domluvit na uplatnění voucheru, telefony však nezvedali a na emaily neodpovídali, nakonec salon zkrachoval. Obrátila jsem se tedy v červenci na portál Nebeslev, aby mi peníze vrátil. Ten to slíbil a tvrdil, že do konce srpna mi peníze přijdou. Nestalo se tak. Několikrát jsem zákaznické oddělení urgovala, posílala jsem třeba i třikrát stejný email, na který mi nebylo odpovězeno, volala - dlouho žádný výsledek. V listopadu mi bylo konečně odpovězeno, ale naprosot nesmyslně - že mi byl voucher prodloužen a že ho mohu využít na jiné adrese. Já však chtěla zpět peníze, a tak jsme se i s firmou původně domluvili.
Nakonec mi bylo v únoru řečeno, že peníze mi v současné době vráceny být nemohou, jelikož je firma v insolvenci a její finance má na starosti předběžný správce. Do dnešního dne mi nebylo mých 1380 Kč vráceno.
Poradíte mi prosím, co mohu udělat? Děkuji
Voucher na laserovou epilaci v kosmetickém studiu Lahouir (Mařákova 10, Praha 6) za 1380 Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: