Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.10.2018 v internetovém obchodě KOLOaSPORT PARDUBICE objednal plášť na kolo. Požadoval jsem, aby na objednaném plášti byl stejný vzorek, jako byl na starém už sjetém, protože tento typ pláště vyrábějí s dvěma různými vzorky. Dokonce jsem k objednávce v příloze poslal i fotografii, aby nedošlo k záměně a připsal, pokud nebudou mít požadovaný vzorek, tak že odstupuji od smlouvy. Také jsme se následně po telefonu domluvili, že nemůžou můj požadavek splnit a že mi pošlou zpět peníze. Protože se na mém účtu delší dobu peníze neobjevovaly, tak jsem se připomněl po telefonu a bylo mi přislíbeno zaslání peněz. To byl ale poslední kontakt s obchodem, protože už mi majitel nikdy telefon nezvedl a to se mi i stalo že se ozvalo, že hovoří, takže můj telefon nezvedal záměrně. To samé je i s emailovými výzvami, už žádná reakce ze strany obchodu. O poslední kontakt jsem se ještě pokusil dnes 20.11.2018 jak telefonicky, tak emailem s tím, aby mi ještě dnes odpověděl a pokusili jsme se o dohodu. Bohužel bezvýsledně.
Plášť SCHWALBE 54-584 (27,5x2,1) Smart Sam drát 67 v ceně 494 Kč č. objednávky 104037987 zaplaceno na č. účtu: 2000209778/2010
Požaduji vrácení peněz tj.494 Kč
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od ní odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo spotřebitelovi náleží i před převzetím zboží). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.