Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Chtěla bych si stěžovát. Bydlíme v Boru u Tachova a přestala nám pravidelně chodit pošta. Čtrnáct dní nám nepřišel jediný dopis a dnes hned patnáct zásilek. V jednom dopise , který byl odeslán 5.11. bylo i parte. Pohřeb byl 7.11. A my nemohli ani vyjádřit upřímnou soustrast. Volat čtrnáct dní po pohřbu a vymlouvat se na českou poštu je dost trapné. Protože tato situace je k neuvěření. To že mezi dopisy byly i pro nás důležité dokumenty nechci rozebírat. A to ještě nejsou Vánoce.
Bor není vesnice, dokonce máme vlastní poštu. Ale nic naplat. Za poštovné budeme platit čím dál více a tím déle na ni budeme čekat.
Byla bych ráda kdyby došlo k nápravě a pošta chodila zase pravidelně.
Jana Mansfeldová
Byla bych ráda, kdyby pošta chodila zase pravidelně
|
Tweet |
Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman