Společnost


STARNET, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#28047Prodloužení smlouvy na dobu neurčitou?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2018, před 6 lety

Tomáš Zámečník

Znění stížnosti

V Březnu 2016 jsem podepsal smlouvu se společností Starnet s.r.o. o poskytnutí Internetového připojení. I napříč špatným zkušenostem se zmiňovanou společností jsem využil nějaké akční nabídky známe. Protože jsem počítal s nespokojeností (Už před podpisem smlouvy) uzavíral jsem smlouvu na 2 roky bez automatického prodlužování (Všichni víme, že s tím bývají akorát problémy). Po cca roce jsem si zařídil jiného providera a protože jsem počítal s ukončením smlouvy za rok tak jsem smlouvu doplatil (Poplatek za předčasné odstoupení by byl srovnatelný s částkou co bych zaplatil do konce smlouvy). Tudíž únorem letošního roku měla smlouva zaniknout. Když mě přišla v únoru SMS, že končí moje Věrnostní období, tak jsem tomu nevěnoval pozornost protože jsem věděl (Nebo si spíš myslel), že končí smlouva. Nepřišel žádný mail, který se mě na něco ptal (Ohledně prodloužení smlouvy apod). A tento týden, jsem se na Infolince dozvěděl, že smlouva je na dobu NEURČITOU bez závazku? Věrnostního období? Bylo mě vysvětleno, že na 2 roky jsem si vybíral ne dobu smlouvy, ale zmíněné věrnostní období. Tudíž nejspíš mohu ze dne na den smlouvu ukončit ale vzhledem k tomu, že jsem platil čtvrtletně tak bych si toho stejně všiml až po 3 měsících. Teď na mě čeká už skoro 3. tisicikorunová faktura.
Jaký paradox, i kdybych to využíval a nezaplatil tak mě po těch 3 měsících odstřihnou ale za to, že mě nic nezpřístupní si pak ještě nechají platit, ale to taky někde ve smlouvě bude zašifrované
Pointa, je taková že i když na smlouvě zaškrtám NE, NE, NE a NE, tak stejně bez vědomí spotřebitele (Pokud si s lupou neprojde smlouvu) se prodlouží smlouva a bude muset platit navíc, než si toho všimne a nebo třeba než mu přijde domu exekuce. Přijde vám to fér?
Jsem zvyklý, na podobné chování např. O2, ale se Starnetem se to nedá po této zkušenosti srovnávat.


Požadované řešení

Ukončení smlouvy (Ano můžu udělat sám)
Stornování faktur


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 08:07, před 6 lety

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla poskytovatelem služeb elektronických komunikacích zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 17:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.