Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
u zboží v regále speciálně u alkoholu je cenovka kus nad zbožím, zato těsně u něj je cenovka, která patří ze zboží o regál níž - viz přiložené foto.takovéto označení je podle mne zavádějící
mladou pracovnicí jsem byl urážlivě a arogantně odbyt v tom smyslu, jestli umím číst
přesné označení zboží tak aby byl vyloučen omyl
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Černý,
je nám líto, že Vás naše cenovky zmátly a za nevhodné chování naší zaměstnankyně se Vám omlouváme. Bohužel se zdá, že jste ke své stížnosti zapomněl přiložit fotografii, a tak Vás prosíme, abyste se ji pokusil poslat znovu. Zároveň Vás ubezpečujeme, že Váš podnět předáme vedení dané pobočky, aby jej prověřilo a zjednalo nápravu a také aby naše zaměstnance znovu proškolilo ve vstřícnosti k zákazníkům.
Děkujeme za Vaši zprávu a přejeme hezký zbytek týdne.
Lidl Česká republika
takto je značeno veškeré zboží v prodejně, platné cenovky jsou umístěny dál od zboží, než ty, které k němu nepatří. V tomto případě se jednalo o prodejnu Holice v Čechách, drzá pracovnic se jmenovala Anežka, foto přikládám
Josef Černý
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti spotřebitelem reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.