Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#28051Zavádějící až klamavé označení zboží cenovkami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2018, před 6 lety

Josef Černý

Znění stížnosti

u zboží v regále speciálně u alkoholu je cenovka kus nad zbožím, zato těsně u něj je cenovka, která patří ze zboží o regál níž - viz přiložené foto.takovéto označení je podle mne zavádějící
mladou pracovnicí jsem byl urážlivě a arogantně odbyt v tom smyslu, jestli umím číst


Požadované řešení

přesné označení zboží tak aby byl vyloučen omyl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 10:31, před 6 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2018 12:53, před 6 lety

Dobrý den, pane Černý,

je nám líto, že Vás naše cenovky zmátly a za nevhodné chování naší zaměstnankyně se Vám omlouváme. Bohužel se zdá, že jste ke své stížnosti zapomněl přiložit fotografii, a tak Vás prosíme, abyste se ji pokusil poslat znovu. Zároveň Vás ubezpečujeme, že Váš podnět předáme vedení dané pobočky, aby jej prověřilo a zjednalo nápravu a také aby naše zaměstnance znovu proškolilo ve vstřícnosti k zákazníkům.

Děkujeme za Vaši zprávu a přejeme hezký zbytek týdne.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2018 15:27, před 6 lety


Josef Černý

takto je značeno veškeré zboží v prodejně, platné cenovky jsou umístěny dál od zboží, než ty, které k němu nepatří. V tomto případě se jednalo o prodejnu Holice v Čechách, drzá pracovnic se jmenovala Anežka, foto přikládám
Josef Černý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2018 07:06, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti spotřebitelem reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:15, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.