Počet nahlášených stížností: | 717 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Objednala som si od spoločnosti vigoshop 3ks nezničiteľných pančúch 1k za 14,99€, keď mi dňa 15.10.2018 boli doručené zistila som že aj napriek reklame kde sú prezentované ako super elastické a modelka dobre že celá do nich nevôjde sú veľmi maličké, 1ks bol dobrý susede tak si ich nechala a ostatné 2ks tak ako bol návod na reklamáciu s vytlačeným reklamačným lístkom + číslom reklamácie, ktoré mi dňa 17.10. zaslali Vašej reklamácie je 252330575 som ich zaslala na P.O.Box späť obyčajne ako písali, lebo inak nepreberú a po niekoľkých otázkach či im to prišlo a či je to v poriadku najprv mi odpisovali, že v termíne do 30 dní vybavia a včera mi odpísali že nech im napíšem číslo podacieho lístka inak moju žiadosť nevybavia.
Super nezničiteľné pančuchy bez veľkosti
vrátenie čiastky 29,98 € na účet ktorý som napísala na reklamačný list
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.