Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den.Právě jsem mluvila s osobou po telefonu na zákaznickém cisle abych zjistila kde je můj balík.Ona po mě chtěla číslo zásilky které já ani nemám protože žádná sms ani email nepřišel.Kurýr zásilku předal do parcelshopu ale ja nemám moznost zjistit co a jak.No to je pro mne šok.Paní nechtěla zdelit ani své jméno že prý není povina ho zdelovat a tak doufám že takový to člověk tam u vás nemá co dělat.Ppl jsem používala často ale pp této zkušenosti jsem vyléčená.No hnus to se na mne nezlobte.Co to zamestnavate za lidi proboha.A to že se po tomto bude něco dít o to silně pochybuji
Ja mám napsat řešení!Chela bych vědět kde je můj balík a co bude s osobou se kteoru jsem mluvila.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.