Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem obdržela svůj balíček s parfémem a absolutně to neodpovídá tomu co jsem si ojednala.Napsala jsem společnosti email a odpověď byla,že je vše napsané v podmínkách,tyto podmínky jsem tam opravdu našla,ale opravdu by mě nenapadlo,že bych tam tuhle informaci mohla najít,počítala jsem s tím že jsou to originaly,když už to tak máte nafocené na webu. Bylo by dobré napsat to hned na uvodní stránku,že se nejedná o originály!Zkoušela jsem volat na tel číslo,které je uvedené na balíčku a samozřejmě neexistuje.Prosím o vrácení peněz.
GUCCI SPORT ČÍSLO 221
PROSÍM O VRÁCENÍ PENĚZ
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
V tomto případě se nejedná o žádnou z výjimek uvedených v ustanoveních § 1837 a § 1840 občanského zákoníku, tudíž prodejce není oprávněn spotřebitele v uplatnění tohoto práva nijak omezovat.
Pokud by informace o tom, že se nejedná o originál parfému, byla uvedena pouze v obchodních podmínkách společnosti, jednalo by se o tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takové ujednání je ze zákona neúčinné.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.