Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem obdržela svůj balíček s parfémy koupené přes internet a absolutně to neodpovídá tomu co jsem si ojednala.Napsala jsem společnosti email. Bylo by dobré napsat hned na uvodní stránku,že se nejedná o originály!Zkoušela jsem volat na tel číslo,které je uvedené na balíčku a samozřejmě neexistuje.Prosím o vrácení peněz.
V balíčku, který jsem obdržela byly jiné parfémy než ty, co jsem si objednala. Nebyly v originálních flakonech ani krabičkách, dokonce jedna z nich nesla stopy předcházejícího otvírání. Nebyly zababaleny v celofánu. Obsah též neodpovídal nabízené začce vůně. vůni.
Požaduji vrácení peněz, což jsem uvedla i s číslem účtu v mailu zasilateli.Balíček jsem vrátila poštou doporučeně na odesílací adresu.
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit i z důvodu uvedeného v ust. § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví mají jako dozorové orgány na starosti úřady Celní správy. Na tyto úřady je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím následujících webových stránek: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.