Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.3. Jsem objednala zboží (kosmetiku) na eshopu spolecnosti Foglik, s.r.o..
dosud mi jiz zaplacene zbozi v hodnote 1528, 25 kc neprislo. Majitel nereaguje na email ani na telefony. Na strankach ma psane dodaci max. 3 prac. Dny...
kosmetika
Vraceni penez a odstaveni eshopu spolecnosti
|
Tweet |
V případě, že bylo zboží již uhrazeno a nebylo dodáno ani po výzvě, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy a žádat vrácení uhrazených finančních částek.
Vzhledem k počtu stížností na společnost podaných již doporučujeme i podání trestního oznámení na nejbližší policii nebo státním zastupitelství.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.
Hodnocení: