Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28071Ztracený čas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2018, před 6 lety

Dana Šupová

Znění stížnosti

V sobotu 17.11.2018 v 10:15 jsme se sešli skupina 14 osob v dobré náladě na Kopřivnickém nádraží. Ta nás ovšem rychle přešla. Paní za přepážkou nám oznámila, že je na trati výluka a přijede autobus. Neví kdy, neví proč, neví víc, neví NIC! Naše údivy a rozhořčení, že nestihneme přípoj ve Studénce vyřešila zavřením dveří. Profesionální přístup!
Průvodčí v autobuse se snažila, kontaktovala dispečera, aby na nás R838 počkal - ZAMÍTNUTO! Chápali bychom, kdyby se jednalo o 2 lidi, ale nás bylo 14 a vlak by čekal pouhých 7 min.!!! Ve Studénce jsme se dozvěděli, že další přípoj máme za dlouhé 3 hodiny! Do cílové stanice Kobylí na Moravě jsme měli dorazit ve 14:25, podařilo se nám to až v 17:23. Přišli jsme o 3 hodiny z plánovaného programu rezervované akce! Ptáme se proč? Proč R838 nepočkal jednou na nás cestující, když my na zpožděné vlaky čekáme běžně? Za výluku nemůžete, chápeme, ale řešení tady bylo a průvodčí ho navrhovala.
Celou cestu můžete snít... velmi výstižný slogan na vašem webu. Ano, máte pravdu o bezproblémovém a pohodovém cestování jsme si mohli nechat jen zdát!


Požadované řešení

Finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 15:04, před 6 lety

Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.

Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.

A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.

Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.

Více informací nalezne spotřebitelka na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.