Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28076Vlak do čerčan

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2018, před 6 lety

Marie Klimešová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes vlak praha hl.nádraží-čerčany odjezd 14.25 z hl.nádražzí.Když pomonu to v čem si dovolujete vozit cestující-lokomotiva snad od nějakého starého nákladního vlaku a vagony děs a hrůza,že se nestydíte a navíc dnes odjezd o 20minut opožděn,nikdo se ani neobtěžuje se omljuvit nebo sdělit co se děje takže sedíme v těch dobtčákách a čekáme až se možná rozjedeme.Průvodčí agresivní nepříjemnýu bouchá dveřmi takže jen tak dále a ještě si dovolujetze oznámit zdražení?Myslím,že s Vámi asi nikdo moc cestovat nebude.


Požadované řešení

řešení? to hcete po cestujících - vy řešte


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 18:15, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.