Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes vlak praha hl.nádraží-čerčany odjezd 14.25 z hl.nádražzí.Když pomonu to v čem si dovolujete vozit cestující-lokomotiva snad od nějakého starého nákladního vlaku a vagony děs a hrůza,že se nestydíte a navíc dnes odjezd o 20minut opožděn,nikdo se ani neobtěžuje se omljuvit nebo sdělit co se děje takže sedíme v těch dobtčákách a čekáme až se možná rozjedeme.Průvodčí agresivní nepříjemnýu bouchá dveřmi takže jen tak dále a ještě si dovolujetze oznámit zdražení?Myslím,že s Vámi asi nikdo moc cestovat nebude.
řešení? to hcete po cestujících - vy řešte
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.