Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2013 nám dcera na slevovém serveru Slevy jako kráva zakoupila voucher na produkt Miláno se snídaní 4 dny + letenky zdarma, zájezd pořádala CK Holidays jako dárek k vánocům. Zájezd měl proběhnout 24. - 26. 1. 2014. Po týdnu od uhrazení částky se nám pan Končický ozval, že dítě bohužel není zdarma jak bylo slíbeno,zájezd jsme chtěli zrušit, ale nakonec sehnali letenky u jiné letecké společnosti a dítě mělo být také zdarma. Přes opakované urgence dárkové kupóny do vánoc nedorazily,čímž u nás důvěryhodnost ke společnosti začala klesat. V polovině ledna se pan Kadlec ze společnosti CK Holidays ozval s tím, že vzhledem ke změně kurzu koruny vůči euru byl nucen změnit hotely, tak abychom si vybrali z nové nabídky, která už samozřejmě nebyla tak lákavá jako ta původní. Přesto jsme si vybrali nový hotel a doufali, že další změny již nenastanou. 20.1. se nám z CK Holidays ozvali znovu, tentokrát, že letecká společnost zkrátila pobyt o jeden den a navrhli nám, abychom si buď vybrali jiný termín nebo požádali o navrácení peněz. Termíny nám nevyhovovaly a společnost ztratila v našich očích důvěryhodnost, proto jsme požádali o vrácení peněz. Od té chvíle s námi přestali zástupci CK komunikovat. Manžel jim opakovaně volal, ale různě se zapírali a vymlouvali. Já jim minulý týden poslala e-mail s urgencí a žádostí o okamžité vyplacení plné částky. Dosud se nikdo neozval a peníze nepřišly.
Miláno se snídaní, 4 dny + letenka zdarma, ubytování mělo být v tříhvězdičkovém hotelu v Milánu
Vrácení peněz
|
Tweet |
Dle § 852e občanského zákoníku má zákazník v případě, že dojde k návrhu změny smlouvy, který neakceptuje, právo na odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek. Pokud nebyla dohodnuta lhůta pro vrácení peněz, je obchodník povinný vrátit uhrazené finanční částky po výzvě zákazníka.
Subjekt Končický David byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.