Společnost


Končický David

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2808Objednání a zaplacení zájezdu do Milána

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2014, před 11 lety

Pavla Sluková

Znění stížnosti

V listopadu 2013 nám dcera na slevovém serveru Slevy jako kráva zakoupila voucher na produkt Miláno se snídaní 4 dny + letenky zdarma, zájezd pořádala CK Holidays jako dárek k vánocům. Zájezd měl proběhnout 24. - 26. 1. 2014. Po týdnu od uhrazení částky se nám pan Končický ozval, že dítě bohužel není zdarma jak bylo slíbeno,zájezd jsme chtěli zrušit, ale nakonec sehnali letenky u jiné letecké společnosti a dítě mělo být také zdarma. Přes opakované urgence dárkové kupóny do vánoc nedorazily,čímž u nás důvěryhodnost ke společnosti začala klesat. V polovině ledna se pan Kadlec ze společnosti CK Holidays ozval s tím, že vzhledem ke změně kurzu koruny vůči euru byl nucen změnit hotely, tak abychom si vybrali z nové nabídky, která už samozřejmě nebyla tak lákavá jako ta původní. Přesto jsme si vybrali nový hotel a doufali, že další změny již nenastanou. 20.1. se nám z CK Holidays ozvali znovu, tentokrát, že letecká společnost zkrátila pobyt o jeden den a navrhli nám, abychom si buď vybrali jiný termín nebo požádali o navrácení peněz. Termíny nám nevyhovovaly a společnost ztratila v našich očích důvěryhodnost, proto jsme požádali o vrácení peněz. Od té chvíle s námi přestali zástupci CK komunikovat. Manžel jim opakovaně volal, ale různě se zapírali a vymlouvali. Já jim minulý týden poslala e-mail s urgencí a žádostí o okamžité vyplacení plné částky. Dosud se nikdo neozval a peníze nepřišly.


Produkt

Miláno se snídaní, 4 dny + letenka zdarma, ubytování mělo být v tříhvězdičkovém hotelu v Milánu


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2014 13:25, před 11 lety

Dle § 852e občanského zákoníku má zákazník v případě, že dojde k návrhu změny smlouvy, který neakceptuje, právo na odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek. Pokud nebyla dohodnuta lhůta pro vrácení peněz, je obchodník povinný vrátit uhrazené finanční částky po výzvě zákazníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 16:45, před 10 lety

Subjekt Končický David byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.