Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28082Vymáhání dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2018, před 6 lety

David Vondra

Znění stížnosti

Společnost mi začla posílat upomínka že jsem nezaplatil za službu.Nakonec přišel dopis v češtině od jmenované společnosti. Abych obratem zaplatil a dluh i spoplatkama činil 74 eur.Poslal jsem jim vypis s učtu , že bylo vše zaplaceno jak mělo být. Za pár dní mi přišel dopis v angličtině, že jim musím zaplatit za pravní zastoupení a za bankovní poplatky. Poslal jsem jim odpověd , že nehodlám nic platit, jelikož chyba nebyla na mé straně.V še bylo vpořádku zaplaceno. Tak čekám co bude dál


Produkt

seznamka


Požadované řešení

očekávám , že to tímto skončí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2018 09:29, před 6 lety

Dlužník má samozřejmě povinnost dluh uhradit, tato povinnost je ale především vůči věřiteli, nikoli vůči inkasní agentuře. Agentura se musí prokázat pověřením, které jí věřitel k vymáhání dluhu vydal a také nesmí požadovat zaplacení neodůvodněně vysokých nákladů a poplatků spojených s vymáháním dlužné částky (podle některých rozhodnutí soudu dokonce nesmí inkasní agentura žádat vůbec žádné poplatky za vymáhání, to však nic nemění na povinnosti dlužníka uhradit jak dluh, tak úroky z prodlení).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 13:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.