Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den. Zakoupila jsem si přes internet vstupenky. Nedošlo mi žádné potvrzení, ani vstupenky = viz výpis.
Číslo propojeného účtu
670100-2209861142/6210
Číslo debetní karty
4461 **** **** 7804
VISA MKONTO PAYWAVE CZ
Druh operace
PLATBA KARTOU
Popis operace
VIAGOGO Ennio Morr /Geneva DATUM PROVEDENÍ TRANSAKCE: 2018-10-25
Název příjemce
VIAGOGO Ennio Morr TIX
Částka v původní měně
-4 058,00 CZK
Částka v zúčtovací měně
-4 058,00 CZK
Částka v měně účtu
-4 058,00 CZK
Datum provedení
2018-10-25
Datum zúčtování
2018-10-27
Jméno a příjmení na kartě
JARMILA ROUBÍNKOVÁ
Místo transakce
VIAGOGO Ennio Morr TIX Geneva, CH
VIAGOGO Ennio Morr TIX Geneva
Nyní jsem v situaci, že vůbec nemám vstupenky (ani peníze) a potřebobala bych je vrátit nebo stornovat.
nepotvrzení, nedodání vstupenek
vrátit peníze na účet
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.