Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28089Nedostala jsem potvrzeni zakoupené vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2018, před 6 lety

Jarmila Roubínková

Znění stížnosti

Dobrý den. Zakoupila jsem si přes internet vstupenky. Nedošlo mi žádné potvrzení, ani vstupenky = viz výpis.

Číslo propojeného účtu
670100-2209861142/6210
Číslo debetní karty
4461 **** **** 7804
VISA MKONTO PAYWAVE CZ
Druh operace
PLATBA KARTOU
Popis operace
VIAGOGO Ennio Morr /Geneva DATUM PROVEDENÍ TRANSAKCE: 2018-10-25
Název příjemce
VIAGOGO Ennio Morr TIX
Částka v původní měně
-4 058,00 CZK
Částka v zúčtovací měně
-4 058,00 CZK
Částka v měně účtu
-4 058,00 CZK

Datum provedení
2018-10-25
Datum zúčtování
2018-10-27

Jméno a příjmení na kartě
JARMILA ROUBÍNKOVÁ
Místo transakce
VIAGOGO Ennio Morr TIX Geneva, CH
VIAGOGO Ennio Morr TIX Geneva

Nyní jsem v situaci, že vůbec nemám vstupenky (ani peníze) a potřebobala bych je vrátit nebo stornovat.


Produkt

nepotvrzení, nedodání vstupenek


Požadované řešení

vrátit peníze na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2018 08:31, před 6 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 23:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.