Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím,
minulý rok v prosinci jsem si koupil zdravotní obuv. Po 2 měsících užívání začala korková podrážka praskat, a tak jsem se rozhodl obuv reklamovat. Na reklamační protokol jsem uvedl, že chci vrátit peníze (protože se závada objevila v prvních šesti měsících užívání). Po 34 dnech ode dne reklamace jsem došel do prodejny pro vyřízení reklamace. Reklamace výrobcem obuvi byla uznána a obuv byla opravena, i když jsem to nepožadoval. Paní prodavačka mi ale nevrátila peníze, které jsem požadoval. Snažila se mi vnutit opravené boty, i když na reklamačním protokolu je uvedeno, že chci vrátit peníze. Když jsem ji upozornil, že je to proti zákonu, odpověděla mi, že prostě peníze nevrací.
Pantofle 1002 PE2 tm.šedé, Natur comfort obuv SE
Vrácení peněz, které je uvedeno v reklamačním protkolu.
|
Tweet |
V případě, že je vada výrobku vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má kupující nárok dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku na volbu mezi opravou nebo výměnou. Pokud by to nebylo možné má kupující nárok na přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy. Pokud bylo možné vyřídit rozpor s kupní smlouvou opravou nebo výměnou, má kupující volit mezi těmito nároky. Pokud nezvolil, mohl prodejce způsob vyřízení zvolit sám.
Subjekt Táborský František nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.