Společnost


Slavia pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2810Nesplnění závazku v případě škodní události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 24 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2014, před 11 lety

Rostislav Švach

Znění stížnosti

Dne 20.7.2012 jsem uzavřel pojistnou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla s výše uvedenou pojišťovnou s doplňkovým pojištěním živelních nebezpečí. Dne 9.8.2013 mně toto pojištěné vozidlo poškodily kroupy a jelikož se na tuto událost vztahovalo pojištění snažil jsem se škodní událost nahlásit pojišťovně Slavia. Pracovnice pobočky ve Vsetíně mne odmítla s tím, že hlášení škod není v její kompetenci, na písemné oznámení nikdo nereagoval, na maily taktéž ne. Telefon centra péče o klienty byl nekontaktní. Nakonec se mně podařilo událost nahlásit až po několika měsících. Prohlídka vozidla byla provedena 28.11.2013. Vozidlo bylo poté opraveno v servisu a podklady odeslány pojišťovně. Do dnešního dne se však pojišťovna neozvala i přes urgence škoda nebyla uhrazena. Dne 19.3.2014 jsem telefonicky hovořil z pracovnicí centra péče o klienty, která mně sdělila, že moje pojistná událost je již v archivu - tedy uzavřena bez náhrady.


Požadované řešení

Z uvedené situace jsem nabyl dojmu, že pojišťovna pouze vybírá peníze od klientů, ale v případě že má něco vyplatit ze svých závazků, hraje "mrtvého brouka". Žádám pouze, aby pojišťovna zapatila škodu na vozidle neboť se k tomu zavázala pojistnou smlouvou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 10:12, před 11 lety

Společnost je povinná plnit dle podmínek stanovených smlouvou. Pokud společnost nevyřešila pojistnou událost v daném termínu a se zákazníkem nekomunikuje, doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň doporučujeme obrátit se na Českou národní banku, která je v rámci pojišťoven dozorovým orgánem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:16, před 10 lety

Společnost Slavia pojišťovna a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.