Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#28104Neoprávněně zaúčtovaná platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2018, před 6 lety

Simona Lysková

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 16.11.2018 jste mi vzali z účtu neoprávněnou platbu. Nic jsem neobjednávala ani nic nepotvrzovala. Přes Váš formulář jsem již posílala 2 žádosti o vyřízení a to této doby se mi nikdo neozval a na Vašich uvedených telefonních číslech to nikdo nezvedá. Tak dohledáme se pravdy? Tohle je opravdu nekorektní jednání.

Lysková


Produkt

Nevím


Požadované řešení

Vrácení peněz nazpět a to ihned.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 16:15, před 6 lety

Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2018 10:02, před 6 lety

Dobrý den,

podařilo se nám dohledat komunikaci zákaznice s naší podporou.

Výsledkem komunikace je vysvětlení, že uvedená částka 983Kč nebyla stržena neoprávněně. Jedná se o automatické prodloužení licence z roku 2017. O tomto automatickém prodloužení byla zákaznice informována s 30 denním předstihem s možností tuto platbu zrušit. Automatické obnovení licence nebylo zrušeno a předplatné bylo naúčtováno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2018 10:15, před 6 lety


Simona Lysková

Dobrý den
Ano problém byl vyřešen, ale žádný e-mail s 30 denním předstihem mi bohužel nebyl doručen ani do spamu. Proto se stalo to co se stalo. Přišel pouze e-mail o prodloužení předplatného 16.11.2018 a tentýž den si vzali částku z účtu. I přes to děkuji za kladné vyřízení.

Lysková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 12:40, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.