Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
V minulém roce jsem dostal od Vodafone exekuci v radu několik tisíc korun. V roce 2014 jsem si u Vodafone udělal číslo s paušalem. Po 20ti dnech mi Vodafone číslo zrušil s tím ze mi nebyly schopni doručit první fakturu a tak číslo zrušily. S tímto jsem nesouhlasil a tak jsem si pořídil nový číslo u jiného operátora. Když jsem se ptal jak mám službu zrušit řekl mi pan v kamenném obchodě ze je to automaticky zrušení. Tímto pro mě celá věc skončila. Dojít mi minuly rok v říjnu nepřišla exekuce přes 20 tisíc. Jak se proti tomu mužů bránit.
Byl to paušál bez smlouvy
Zrušit exekuci za služby který mi operátor nenechal využít a číslo přímo zrušil po 20ti dnech. Není možné že operátor mi muže účtovat dal když sám tu službu zrušil. Bohužel my nejsou schopni nikdo pomoci z oddělení pohledávek a chtějí po mě to zaplatit.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za poskytnuté služby, musí být schopná prokázat, že služby poskytla.
Pro to, aby mohlo proběhnout exekuční řízení by společnost nejprve musela získat platný exekuční titul, tj. rozsudek, nebo platební rozkaz. Bez rozhodnutí soudu exekuce proběhnout nemůže. Společnost by v případě soudního sporu musela tedy prokázat, že účtované služby skutečně poskytla.
Pokud se spotřebitel domnívá, že po něm společnost vymáhá částku neoprávněně, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobré odpoledne, pane Elfeghi,
mrzí mě, že došlo k této situaci.
Obecně k tomu můžu říct, že když se nám v té době, o které se bavíme, nepodařilo doručit první Vyúčtování, tak jsme zákazníkovi poslali informaci minimálně SMSkou a nedošlo ke zrušení, ale k blokaci telefonního čísla. Následně bylo potřeba ověřit adresu v některé z našich prodejen. Určitě tedy nedošlo k tomu, že bychom vám číslo okamžitě zrušili. Z toho zřejmě pramení celá situace, protože pokud jste s námi nekomunikoval, tak mohlo dojít ke zrušení až později kvůli dlouhodobému neplacení služeb. Ale to pouze odhaduji, protože tu konkrétní situaci neznám.
Pokud s naším postupem nesouhlasíte, můžete se obrátit na Reklamační oddělení, které vám k tomu poví víc. Adresa je:
Vodafone Czech Republic a.s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Do textu reklamace uveďte co nejvíc podrobností, nezapomeňte také na svou adresu a datum a podpis.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.