Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#28107Nepravni Exekuce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2018, před 6 lety

Mohamed Elfeghi

Znění stížnosti

Dobrý den,
V minulém roce jsem dostal od Vodafone exekuci v radu několik tisíc korun. V roce 2014 jsem si u Vodafone udělal číslo s paušalem. Po 20ti dnech mi Vodafone číslo zrušil s tím ze mi nebyly schopni doručit první fakturu a tak číslo zrušily. S tímto jsem nesouhlasil a tak jsem si pořídil nový číslo u jiného operátora. Když jsem se ptal jak mám službu zrušit řekl mi pan v kamenném obchodě ze je to automaticky zrušení. Tímto pro mě celá věc skončila. Dojít mi minuly rok v říjnu nepřišla exekuce přes 20 tisíc. Jak se proti tomu mužů bránit.


Produkt

Byl to paušál bez smlouvy


Požadované řešení

Zrušit exekuci za služby který mi operátor nenechal využít a číslo přímo zrušil po 20ti dnech. Není možné že operátor mi muže účtovat dal když sám tu službu zrušil. Bohužel my nejsou schopni nikdo pomoci z oddělení pohledávek a chtějí po mě to zaplatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2018 15:36, před 6 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za poskytnuté služby, musí být schopná prokázat, že služby poskytla.

Pro to, aby mohlo proběhnout exekuční řízení by společnost nejprve musela získat platný exekuční titul, tj. rozsudek, nebo platební rozkaz. Bez rozhodnutí soudu exekuce proběhnout nemůže. Společnost by v případě soudního sporu musela tedy prokázat, že účtované služby skutečně poskytla.

Pokud se spotřebitel domnívá, že po něm společnost vymáhá částku neoprávněně, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 14:50, před 6 lety

Dobré odpoledne, pane Elfeghi,

mrzí mě, že došlo k této situaci.

Obecně k tomu můžu říct, že když se nám v té době, o které se bavíme, nepodařilo doručit první Vyúčtování, tak jsme zákazníkovi poslali informaci minimálně SMSkou a nedošlo ke zrušení, ale k blokaci telefonního čísla. Následně bylo potřeba ověřit adresu v některé z našich prodejen. Určitě tedy nedošlo k tomu, že bychom vám číslo okamžitě zrušili. Z toho zřejmě pramení celá situace, protože pokud jste s námi nekomunikoval, tak mohlo dojít ke zrušení až později kvůli dlouhodobému neplacení služeb. Ale to pouze odhaduji, protože tu konkrétní situaci neznám.

Pokud s naším postupem nesouhlasíte, můžete se obrátit na Reklamační oddělení, které vám k tomu poví víc. Adresa je:

Vodafone Czech Republic a.s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Do textu reklamace uveďte co nejvíc podrobností, nezapomeňte také na svou adresu a datum a podpis.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 11:59, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2019 06:12, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.